top of page
WhatsApp Image 2021-02-10 at 1.30.59 PM.

Dr Ignacio Benavente Torres

L'attivistu chì hè rinatu cum'è Phoenix

Hè statu accusatu ingiustamente di un crimine chì ùn hà micca fattu è hè statu imprigiunatu; ma cù un rispettu di sè stessu superiore à quellu di i so accusatori, hà studiatu u dirittu in prigionia, dopu preparatu a so difesa legale, hà sappiutu dimustrà

a so innocenza è andò in libertà.

Hè una storia di giganti. Tout en purgeant sa peine et en se préparant académiquement à faire face à sa défense, il s'est juré qu'à l'issue de sa libertà tant attendue, il consacrerait sa vie à la défense des droits de l'homme en situation de vulnérabilité, à savoir ceux qui chì sò stati ingiustamente imprigiunati è ùn anu micca mezzi di difesa. 

È l'hà cumpiitu. In u 2013, hà fundatu Pro Libertad è i Diritti Umani in America è da tandu s'hè dedicatu à a difesa di e persone in i stati vulnerabili

È ùn solu s'hè dedicatu à aiutà e persone in prucessi ghjudiziali o digià in prigiò, ma hà ancu allargatu a so attenzione à e donne vittime di viulenza,

migranti è ogni tipu di casi in quale hè interferitu a violazione di i diritti umani. Dighjà prima di u 2013, in Tijuana, avia cullaburatu in u 2010 cù altre urganisazioni civili in a tutela di i prugrammi suciali.

di i tijuanenses.

Tuttavia, a so vucazione è u scopu era a difesa di i diritti umani di e persone in un statu di vulnerabilità.

L'associazione per a Libertà è i Diritti Umani in America postula chì hè una urganizazione  chì prumove, sparghje è insignà i diritti umani in e persone in questa vulnerabilità in tale manera chì ponu reintegrate è resocialize à a cumunità. 

Per via di a so sperienza persunale, l' avucatu Ignacio Benavente hà dedicatu una grande parte di u so tempu è di a so vita à i casi di persone ingiustamente imprigiunate, ma postu chì e violazioni di i diritti umani si verificanu in parechji spazii di a vita cumuna, l'attivista hè stata prisente à l'avvenimenti chì parlanu. di a so vocazione è a trasparenza. 

In u 2016, hà prumuvutu l'impieghi per i millaie di haitiani chì sò ghjunti à a fruntiera di Tijuana - sede di a so urganizazione - è da a prima mità di quellu annu, avia digià riesciutu à fà travaglià 7 000 di questi migranti. Inoltre, hè creditu di custruisce refugghi per i migranti è prumove strategie per chì e donne di Veracruz ùn sò micca vittimi di viulenza, perchè, ancu s'ellu Pro Libertad y Derechos Humanos en América hè basatu in Tijuana, hà sappiutu stabilisce rapprisentanti di l'urganisazione. in numerosi stati di a repubblica è ancu à l'esteru.

U duttore Benavente Torres hè statu premiatu da u Forum di Leadership Internaziunale 2019 in Colombia per u so travagliu in favore di i migranti è i diritti umani di e persone in un statu di vulnerabilità, è hè statu ancu cunsideratu Ambasciatore Mundiale di a Pace. 

Senza dubbitu, a vita è u travagliu di l'avucatu Ignacio Benavente hè una lezione enormosa in a moralità attuale, u curagiu è a perseveranza persunale, è ancu l'amore per l'altri. 

Hè per quessa ch'ellu hè unu di i capi più prominenti in Baja California. 

70ef2a_11ea0333f39d42f08c8981573ac9c3ed~mv2.jpg

Scuntrà alcuni di i nostri

successi è prugressi in PLDHA

bottom of page